حضور مدیر کل زندان های آذربایجان شرقی در جشن های نسیم مهر مراغه و بناب

حضور مدیر کل زندان های آذربایجان شرقی در جشن های نسیم مهر مراغه و بناب

شیوا مهدی پور/پیام سهند

جشن های جداگانه نسیم مهر انجمن های حمایت از زندانیان شهرستان های مراغه و بناب با حضور مدیر کل زندان های استان، رئیس و مسئولین زندان مراغه و سایر مسئولین قضایی و اداری و خیرین شهرستان های مراغه و بناب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پیام سهند، محمد جوادی مدیر کل زندان های استان در این جشن ها، با اشاره به تلاش های خستگی ناپذیر شهدای خدمت، آنان را الگوهای خوبی برای مسئولین و خدمتگزارن معرفی نمود و با اشاره به انتخابات پیش رو، شرکت در انتخابات را نشانه ای از وحدت و همدلی مردم و دسته گلی بر مزار پاک شهدای خدمت توصیف نمود.

مدیر کل زندان های استان، با اشاره به کمک های خیرین به انجمن های حمایت از زندانیان، ضمن تقدیر از مشارکت آنان، هدف از کمک به خانواده زندانیان را کم کردن مشکلات ناشی از نبود نان آور خانواده در کنار آنان برشمرد و با اشاره به اصل شخصی بودن مجازات ها، نگاه مسئولین قضایی به خانواده زندانیان را متفاوت از خود زندانیان دانست.

ایشان همچنین برگزاری کلاس های آموزش تحکیم خانواده و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و مهارت های سبک زندگی را در کنار این جشن ها، از برنامه های خوب انجمن حمایت برشمرد و در کنار آن بر بالا بردن مهارت کارآفرینی و اشتغال برای خانواده ها توسط انجمن های حمایت از زندانیان تاکید کرد.

ایشان همچنین ایجاد اشتغال برای زندانیان و آموزش های شغلی و مهارتی در زندان ها را از دیگر شیوه های کمک به خانواده زندانیان برشمرد و با اشاره به وجود کارگاه های متعدد اشتغال در زندان مراغه، خواستار مساعدت بیشتر مقامات قضایی برای توسعه اشتغال و کارآفرینی برای زندانیان گردید.

مسئولین قضایی مراغه و بناب نیز در این جشن ها گزارشی از فعالیت های انجمن های حمایت از زندانیان ارائه نمودند.

در جشن های نسیم مهر همچنین با اهدای لوح از خیرین و نیز با اهدای هدایا از فرزندان ساعی و تلاشگر زندانیان که در مقاطع مختلف تحصیلی موفقیت هایی را به دست آورده اند تجلیل به عمل آمد.

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب
بایگانی