برپایی سفره احسان حضرت رقیه(س) در اندرزگاه زنان زندان مراغه

برپایی سفره احسان حضرت رقیه(س) در اندرزگاه زنان زندان مراغه

شیوا مهدی پور/پیام سهند

به مناسبت شهادت حضرت رقبه (س) دختر سه ساله حضرت امام حسین(ع) در خرابه شام، سفره احسان با حضور رئیس و مسئولین زندان مراغه در اندرزگاه زنان زندان مراغه برگزار شد.

به گزارش پیام سهند، حجت الاسلام ابراهیم زمان پور در این آیین ضمن روضه خوانی و ذکر مصیبت در شهادت حضرت رقیه(س) در سخنانی با اشاره به وظیفه سنگین حضرت زینب کبری(س) بعد از حادثه عظیم عاشورا، زنان را به تاسی از شیوه و منش آن بانوی مبارز در ترویج فرهنگ مقاومت بر مبنای حق طللبی توصیه نمود.

غلامرضا سلطانی رئیس زندان مراغه نیز با تقدیر از زحمات مربی فرهنگی و کارکنان اندرزگاه زنان زندان مراغه، در اجرای به موقع و مرتب برنامه ها در اندرزگاه زنان، اجرای این برنامه ها را سبب ساز تغییر نگرش به زندگی دانست و تاسی از شیوه و منش ائمه هدی(علیهم السلام) را بهترین مسیر برای گذر از سختی ها و نیل به پیروزی و موفقیت برشمرد.

برنامه های فرهنگی و تربیتی مشمل بر اجرای برنامه های مناسبتی، کلاس های روخوانی و روان خوانی قرآن، احکام، عقیدتی و اخلاق و مهارت های اساسی زندگی در اندرزگاه زنان زندان مراغه با حضور مربی فرهنگی اندرزگاه و همیاری دیگر کارکنان اندرزگاه طبق برنامه روزانه اجرا می گردد و طبق شواهد، نرخ بازگشت مجدد زنان به زندان در زندان مراغه نزدیک به صفر است. 

 

 

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب
بایگانی