افتتاح کارگاه تولیدی چسب و جعبه های تزئینی زندان مراغه

افتتاح کارگاه تولیدی چسب و جعبه های تزئینی زندان مراغه

شیوا مهدی پور/پیام سهند

با حضور مدیر کل دفتر برنامه ریزی اشتغال و حرفه آموزی سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور و مدیر کل زندان های استان آذربایجان شرقی و رئیس دادگستری شهرستان مراغه و دادستان عمومی و انقلاب مراغه کارگاه تولیدی چسب صنعتی و جعبه های تزئینی در مجتمع اشتغال دکتر شفائی زندان مراغه افتتاح شد.

به گزارش پیام سهند به نقل از روابط عمومی زندان مراغه، با افتتاح این کارگاه های تولیدی به همت انجمن حمایت از زندانیان و مشارکت بخش خصوصی در فضایی با زیر بنای ۵۰۰ متر مربع در مرحله نخست زمینه اشتغال ۴۵ زندانی فراهم شد.

در زندان مراغه ۵۲۰ زندانی در ۱۵ کارگاه داخل و خارج از زندان مشغول به کار هستند و در مجتمع اشتغال دکتر شفائی زندان مراغه نیز علاوه بر کارگاه چسب و جعبه های تزئینی، کارگاه قالیبافی، بلوک زنی و نانوایی نیز فعال می باشد.

همچنین توسعه یکی از کارگاه های قالیبافی داخل زندان نیز با حضور مسئولین افتتاح گردید.

علاوه بر ایجاد اشتغال برای زندانیان، دوره های حرفه آموزی با مشارکت اداره فنی و حرفه ای، جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی و صنایع دستی برای زندانیان برگزار می گردد.

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب
بایگانی